Monday, August 8, 2011

sebelum bercinta, semasa bercinta dan selepas putus...musim 2...siri 4

Views


sebelum bercinta...mak awk kenal ke sy??br nk kenal awk..
semasa bercinta...mak ayg knl abg x??knl kot..
selepas putus...mak ko knl aku lg x??mak aku dh lupe kalo muka mcm penyangak ni...

sebelum bercinta...selamat berpuasa awak...
semasa bercinta...selamat berpuasa ayg...arini kite berbuka sama okay...
selepas putus...selamat xpuasa...ko kan cuti arini...hahahaha

sebelum bercinta...sy nk apply jd model la...
semasa bercinta...ayg cntk la..sesuai jadi model...
selepas putus...ape!!model??lawak2~~model bj skola ke...ko tu pendek sgt la

sebelum bercinta...awk perlis saya johor...mcm ne nk jmp...
semasa bercinta...ayg perlis abg johor...t abg trn perlis okay...
selepas putus...ko perlis aku johor...pastu nk jmp..jauh r..xfhm bahasa ke!!

sebelum bercinta...awk sanggup berkorban utk die..romantiknye...
semasa bercinta...abg snggp berkorban ape je utk ayg...
selepas putus...aku nk korban ko...boleh???

sebelum bercinta...nah hadiah rantai...utk besday awk...
semasa bercinta...rantai, abg beli utk ayg..sk x??
selepas bercinta...nah rantai...sesuai dgn ko...rantai motor...sesuai!!

sebelum bercinta...hebatnye awk men game kete...
semasa bercinta...abg hebat la men game kete ni..bole wakil negara pasni..
selepas putus...game kete je hebat...lesen kete xda pun...puiii!!

sebelum bercinta...awk ni comel mcm hagemaru la...
semasa bercinta...abg ni...pndi berdikari mcm hagemaru...
selepas putus...ko ni kan!!kedekut sebiji hagemaru...menciii!!!


sebelum bercinta...hai...eleh nak usha aku la tu...
semasa bercinta...sayang....ye abang...
selepas putus...hoiii!!pekak ke aku panggil....

sebelum bercinta...eee...tgk kapel tu peluk2...xgeli ke....
semasa bercinta...rindu kat abg...nak peluk abg ketat2~~
selepas bercinta...nk peluk??no way!!kalo nak aku rodok ngan pisau ni baru bole...


Terima kasih membaca entry hafiz

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...