Wednesday, August 3, 2011

sebelum bercinta, semasa bercinta dan selepas putus...musim 2...siri 2

Views


sebelum bercinta...marah sape tu awk...
sesama bercinta...jgn la mrh2 ni...t muka cepat tua...
selepas putus...bukan ke mmg dh berkedut tu...pki ape pun...tua tetap tua...buwekkk!!!

sebelum bercinta...awk nk g audition mane ni??
semasa bercinta...abg nk msk mentor la...ok x yunk??
selepas putus...layak ke msk tu???pertandingan karaoke kat kmpg pun dpt tmpt last...

sebelum bercinta...pndi awk berpantun ek...
semasa bercinta...jum syg...kite berbalas pantun...
selepas putus...pantun konon...padahal amik dlm buku teks je pantun tu...puuiii!!

sebelum bercinta...bowling jum....ala..xreti la...
semasa bercinta...bowling jum...abg xhebat mcm ayg...
selepas putus...bowling jum...mls r!!ko nk angkt bola saiz 5 pun xlarat!!bla!!bla!!

sebelum bercinta....doakan sy dpt jwb exam ek...
semasa bercinta...abg doakna ayg dapat dekan...
selepas putus...aku doakan ko repeat paper tu...haha!!!

sebelum bercinta...jap ek..nk grg pisang jap...minum petang...
sesama bercinta...nah abg...ayg grg kan pisang utk abg...
selepas putus...grg pisang???xnk aku!!dulu ko bg aku yg hangus!!xnk!!

sebelum bercinta...awak nk order pe??
semasa bercinta...abg nk order pe??arini ada diskaun...
selepas putus...ko nk order pe!!cepat ckt...aku byk keje ag ni!!


sebelum bercinta...sungguh berhati-hati awk drive...
semasa bercinta...abg hati2 tau..abg bwk anak org ni...hehe...
selepas putus...hati2 nye la ko drive ni...basikal pun dh potong ko tau x!!...aduh!!

sebelum bercinta...ujan ni...meh sy payungkan awk...
semasa bercinta...ujan ni...meh berpayung ngan abg...
selepas putus...ujan ni...alah ujan air je...g la redah!!syuhh!!syuhh!!

sebelum bercinta...blog??sy pun ada blog...
semasa bercinta...ayg wat kan blog utk abg ek...fb pun ayg wat kan....
selepas putus....blog??jap2...nk block ko la ni...mane button block ni...

sebelum bercinta...sa sa sa saya su su su suka a a awak....
sesama bercinta...a a abang sa sa sayang a a ayang....
selepas bercinta...a a a aku...cepat la ckp!!aku tampo jgk kang budak ni!!
Terima kasih membaca entry hafiz

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...